2020. január 23., csütörtök

[FEJEZET 009]

        Sokszor megkérdeztem magamtól, hogy az utolsó órák miért mindig rajz és ének? Ez csak egy sima középiskola.. Sőt, még a tanárok is úgy kérdezik meg, hogy rajz vagy ének szakra akarsz-e járni?
Nem is értem miért gondolkozok ezen angol óra közepén, néha nem vagyok normális.
A táblára néztem ahová Mr. Park nagy bele éléssel írta a mondatokat, szerintem magyarázott is hozzá hiszen hallottam a hangját csak elmosódott, nem azért mert süket vagyok, egyszerűen rohadtul leszarom.
Aish.. ezért megy nekem szarul ez a tantárgy. Pedig megígértem magamnak, hogy odafigyelek... végül is a gondolkodásom közbe mozgott a kezem, lehet mindent leírtam.
Lenéztem a füzetemre.. az állam pedig leakart esni a padlóra. Mi a fa-.. oké? Nyugodjunk le, semmi hirtelen mozdulat, nem kell a feltűnés. A szemem sarkából láttam Kibumot aki angyalként fókuszált, így tenyeremmel lassú és elegáns mozdulatokkal letakartam a tollal készült rajzot ami Mr. Parkot ábrázolta. Kész, valaki lőjön le légyszíves.. egyáltalán hogyan csináltam ha nem is-.. a kezem önálló életet él? Mert nincs más magyarázat.
Totál gáz vagyok.
.... valaki tudja a választ? - hallottam tisztán tanárunk kérdését, mindenki feltette a kezét, kivéve engem. - BaekHyun? - mutatott rám. Ó hogy az a...
Láthatta, hogy Kibum segíteni akar, mert leintette. Azt se tudom miről van szó, hogyan válaszoljak? Beharaptam az alsó ajkam, zavarba estem a sok szempártól így lehajtottam a fejemet és megrántottam a vállam.
Több nem telik tőlem, most már csak azon imádkozom, hogy ne szóljon többet hozzám.. Kérem Mr. Park.. csak engedje el, Byun BaekHyun egy nyomorék.
Valaki más? - Abban a pillanatban egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el az ajkaim.. Szeretem magát Mr. Park..
...
Várjunk micsoda? Ez nem én voltam, valaki más gondolata hangzott el az agyamban!.. Ugh.
Ez még is mi volt? - ráncolta homlokát Kibum miután vége volt az órának.
Nem tudom, egyszerűen csak..
Nem figyelsz, pontosan - rázta meg a fejét. - Baek ezt nem csinálhatod, az angol nagyon fontos tantárgy és Mr. Park elképesztő jól magyaráz, unalmasnak se mondanám, te meg vállat rántasz neki? Normális vagy édes szívem? - szidott meg, ami elég rosszul esett.. eddig sose csinált ilyet.
Próbálkozok, oké? - vettem félvállról mondandóját.
Viccnek is rossz, mutasd a füzeted, kíváncsi vagyok mennyit írtál le, mert ha annyira próbálkozol minden egyes szavát leírtad, igazam van, Byun?
A...a füzetem - dadogtam. - Én... azt nem lehet.
Ha?! Miért? Péniszeket rajzolgatsz, vagy mi? - fintorodott el.
Jaj úristen, dehogy is te perverz dög, arh.. olyan undorító vagy - emeltem fel a füzetemet és táskámba mélyesztettem. - Nem írtam le semmit, bevallom.
Esküszöm BaekHyun, ha mostantól nem veszed komolyan-
Megérintesz, tudom, tudom - rázott ki a hideg már csak a gondolattól. - Megígérem, mostantól tanulok és száz százalékban oda fogok figyelni Mr. Park óráján - tettem mellkasomra a kezem s végre elmosolyodott.
Okos tudsz te lenni, ne cseszd el, rendben?
Uhum.
Öhm.. megtudnád tenni, hogy rajz után megvársz itt?
Eh, miért? - pislogtam zavartan.
Mert mutatni akarok valamit?
És azt sulin kívül nem lehet?
Baeeek~ - húzta el a nevem elővéve az irritáló hangját
Felfogtam - emeltem fel a karom megadva magam. - Itt várlak rajz után.
Jó fiú -  bökte meg az arcom, a következő lépése már a menekülés volt.
Fuss is te gyáva! - üvöltöttem utána.. Hülye, hülye szőke! Ah, mindjárt sírok.. miért kell megérintenie? Tudja, hogy hányingert kapok, sőt pánik rohamom is lehet tőle.
Egyszer ne undorodjak, két kézzel fogom megfojtani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése